Reklamace zboží
Reklamovat zboží lze pouze v obecné záruční době. Záruční doba trvá 24 měsíců a začíná běžet od momentu převzetí Zboží z Vaší strany.
1. Vyplňte Reklamační formulář.
Pro stažení klikněte zde.
Pečlivě vyplňte všechna povinná pole. Ujistěte se, že uvedené informace jsou správné.
Vyplněný formulář odešlete v elektronické formě na email reklamacie@dynasit.cz případně vytiskněte a přiložte k reklamovanému zboží.
2. Připravte balík k odeslání.
Do balíčku vložte:
+ Reklamované zboží
+ Vytištěný reklamační formulář (pouze v případě, že jste jej neposlali v elektronické formě)
3. Pošlete balík zdarma.
Odeslání zboží zdarma můžete realizovat prostřednictvím společnosti Zásílkovna.
Balík odneste na jakoukoli pobočku Zásilkovny
Zaměstnancům podacího místa oznamte kód : 95987252.
Po přijetí zboží k nám, reklamaci prověříme a vyhodnotíme. Po ukončení procesu obdržíte reklamační protokol s uvedeným způsobem vyřízení reklamace.