Reklamace zboží

 

Reklamovat zboží lze pouze v obecné záruční době. Záruční doba trvá 24 měsíců a začíná běžet od momentu převzetí Zboží z Vaší strany.

 

1. Vyplňte Reklamační formulář.

Pro stažení klikněte zde.

Pečlivě vyplňte všechna povinná pole. Ujistěte se, že uvedené informace jsou správné.

Vyplněný formulář odešlete v elektronické formě na email reklamacie@dynasit.cz případně vytiskněte a přiložte k reklamovanému zboží.

2. Připravte balík k odeslání.

     Do balíčku vložte:

            + Reklamované zboží

            + Vytištěný reklamační formulář (pouze v případě, že jste jej neposlali v elektronické formě)

3. Pošlete balík zdarma.

Odeslání zboží zdarma můžete realizovat prostřednictvím společnosti Zásílkovna.

Balík odneste na jakoukoli pobočku Zásilkovny

Zaměstnancům podacího místa oznamte kód : 95987252.

Po přijetí zboží k nám, reklamaci prověříme a vyhodnotíme. Po ukončení procesu obdržíte reklamační protokol s uvedeným způsobem vyřízení reklamace.